Revitalize breidt samenwerking met Komori wereldwijd uit

Bureau ondersteunt meerdere merken van Komori met strategie en content

Rebrandingbureau Revitalize werkt sinds 2020 samen met Komori International Europe. Wat begon als een Europese opdracht, is inmiddels uitgegroeid tot een structureel partnerschap dat meerdere merken en continenten beslaat. Het bureau is verantwoordelijk voor merkstrategie, campagnes en contentcreatie voor Komori en de zustermerken MBO Postpress en Komori Chambon.

Na de eerste rebrandingcampagne ontwikkelde Revitalize in de jaren daarna diverse internationale campagnes. De focus lag onder meer op merkbekendheid, thought leadership en het toelichten van technische innovaties in de printmarkt. In 2024 ontwierp het bureau de volledige stand van Komori op vakbeurs Drupa, inclusief presentatieverhalen en videocontent. Dat was het begin van de samenwerking met Komori Global.

Van rebranding naar merkbouw

Peter Minis, Group Marketing Director bij Komori Europe en MBO Postpress Solutions: "We voelen elkaar goed aan. Revitalize combineert strategisch inzicht met creatieve slagkracht, en begrijpt bovendien de technische inhoud van ons vakgebied. Dat maakt hen een waardevolle sparringpartner, zowel voor ons Europese team als voor Global."

Sindsdien ontwikkelt Revitalize ook wereldwijde campagnes rond productintroducties van Komori en werkt het bureau aan merk- en contentontwikkeling voor de zustermerken.

Michael Versélewel de Witt Hamer, oprichter van Revitalize: "We zijn trots dat we van rebranding naar merkbouwers voor meerdere labels zijn gegroeid. We geloven niet in losse campagnes, maar in merken die kloppen, strategisch én visueel. Dat vertrouwen krijgen van een wereldwijd merk als Komori, bevestigt dat onze aanpak werkt."

Consistente merkpositionering wereldwijd

De samenwerking is gericht op het versterken van de merkpositie van Komori wereldwijd. Daarbij speelt het vertalen van technologische innovaties naar heldere communicatie een centrale rol. Door de langdurige samenwerking is Revitalize nauw betrokken bij het strategisch uitbouwen van het merk op internationaal niveau.

www.revitalize.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland

17-11-2025 | 17:56:00
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.

[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities

12-09-2025 | 15:28:25
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien

Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben

12-09-2025 | 11:34:00
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel

Campagne REVITALIZE: Vol energie met Lassie Haverrijst

14-01-2025 | 09:46:00
REVITALIZE gaat structureel voor Lassie werken, het eerste zichtbare werk is een campagne voor Lassie Haverrijst. 

REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt

29-11-2024 | 11:49:07
Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.