Tag Resultaten
Barracuda lanceert website en visuele identiteit
Onder de pay-off We catch your crowd richt het bureau zich op het realiseren van merkbeleving die meer doet dan alleen aandacht trekken.
Jeff Bowerman: AI drijft creatie bij DEPT op SXSW Londen
DEPT groeide de afgelopen tien jaar snel via overnames en autonome groei en telt inmiddels 4000 medewerkers verspreid over vijf continenten.
Bert Hagendoorn: Trends en connecties op SXSW Londen
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Bert Hagendoorn.
Suzanne Visser: Kruisbestuiving centraal op SXSW Londen
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Suzanne Visser, voorzitter van Dutch Digital Design & Business Developer.
John Meulemans: AI vraagt om menselijkheid bij Hibou
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met John Meulemans, AI & Influencer Marketing Strategist en partner bij Hibou.
LU en Tim Senders starten videoserie over student en welzijn
Tijdens de Week van de Mentale Gezondheid zetten Tim Senders en koekjesmerk LU zich in voor het welzijn van studenten. In een videoserie op social media
Victor Bakhuis: Massamedia verliezen aan kracht
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Victor Bakhuis, CEO van het brand consultancybureau Protein Agency.
Rogier van Kralingen: Zo pak je media aan in revolutietijd
Een domper op Amerikaanse overconsumptie is een godsgeschenk voor de natuur en een schot voor open doel voor wereldhandel en Europa
SEAT en AndAgencyAmsterdam lanceren social-campagne
Centraal in de campagne staat de SEAT Leon plug-in hybride. De activatie vormt onderdeel van een strategie die inzet op storytelling en communityvorming.
Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Azra Luxury Skincare
Strategiebureau Ablestar is door Azra Luxury Skincare geselecteerd voor het ontwikkelen van de internationale merkstrategie en positionering.
Sonicbrand ontwikkelt auditieve identiteit voor politie
De Nederlandse politie heeft een eigen merkgeluid ontwikkeld. In samenwerking met sonic brandingbureau Sonicbrand is een herkenbaar geluid gecreëerd
Creative Family breidt uit naar België met Chapoo
Met dit branding- en merkcommunicatiebureau zet de groep een volgende stap in haar groeiambitie en versterkt ze haar positie op de Belgische markt.
Marloes Weghorst mede-eigenaar van Brand Specials
Samen met oprichter Bas de Zeeuw vormt zij vanaf nu het managementteam van het bureau, dat organisaties ondersteunt bij merktrajecten
Rebranding: Je merk vernieuwen zonder klanten te verliezen
Veel bedrijven worstelen met deze balans: hoe vernieuw je zonder je trouwe klanten te vervreemden?
Carien de Bas: Zonder connectie geen conversie
Leer van Nike, HEMA, Alzheimer Nederland en Kruidvat! Zo bouw je met oprechte connectie aan een sterk merk én duurzame groei.
Bas Vlugt: Is dit het nieuwe logo van Eneco?
Is dit het nieuwe logo van Eneco? Volgens mij niet maar Eneco zou er verstandig aan doen om eens goed naar het logo te kijken
SWOCC brengt dilemma’s voor merken in kaart
Op 28 mei verschijnt het trendrapport van SWOCC: Het merk als kompas in tijden van paradoxale spanningen.
SuperRebel.Agency ontwikkelt merkidentiteit YourSurprise
SuperRebel.Agency heeft voor YourSurprise een merkidentiteit ontwikkeld. De samenwerking is gericht op het versterken van de emotionele waarde van het merk
McDonald’s haalt menu’s weg in Saudi-Arabië
De actie is bedoeld om te onderstrepen hoe goed klanten de producten van het merk kennen – zó goed, dat ze die zelfs zonder menu kunnen bestellen.
De kracht van personal branding voor kleine ondernemers
In dit artikel lees je hoe je als ondernemer een sterk persoonlijk merk opbouwt, zelfs zonder groot marketingbudget.
ToyChamp en DreamLand gaan samen verder als DreamLand
Sinds de overname van een meerderheid van de DreamLand-aandelen door ToyChamp in 2023 is er achter de schermen gewerkt aan een integratie van beide ketens.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis