
RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM
RetailMedia.One introduceert NORM, het eerste onafhankelijke retail media intelligence platform van Nederland. Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten.
NORM maakt daarbij gebruik van mobiele locatiedata verrijkt met profielgegevens zoals demografie, (cross)mediaconsumptie, mobiliteit en shoppinggedrag. De inzichten afkomstig van shoppinggedrag zijn bijvoorbeeld uniek toepasbaar op gebieden zoals instore-advertising. Maar NORM geeft ook helderheid over online en in-app shopgedrag.
De toegevoegde waarde van NORM ligt bij de verdere professionalisering van het Nederlandse retail mediakanaal. Het vergemakkelijkt geïntegreerde mediaplanning en beoordeling van retail media, creëert nieuwe en betekenisvolle metrics voor betere vergelijkingen tussen retailers, en ondersteunt retailers bij het vormgeven van effectieve media- en data-monetisatiestrategieen.
Mark Stockx, partner RetailMedia.One: "Het is evident dat NORM het geïntegreerd plannen en optimaliseren van retail media mogelijk maakt. Maar ook voor retailers zelf blijkt NORM een strategische schatkist."
NORM zal nieuwe updates blijven doorvoeren, inclusief de toevoeging van nieuwe data-stromen en analyse-mogelijkheden, waardoor de collectieve intelligence blijft groeien. De geautomatiseerde inzichten uit NORM zijn exclusief toegankelijk voor de direct samenwerkende partners van RetailMedia.One.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Langere advertentieduur in supermarkten
Jasper Kessels retaildirecteur bierbrouwerij AB InBev
Annemarieke de Haan algemeen directeur Unilever Benelux
Overname Bruna door Audax is rond
Dekbed-Discounter.nl lanceert woonwebwinkel WoonQ.nl
IQ Creative stapt over op Bud
[Onderzoek] Multiscope: 3 miljoen Nederlanders gebruiken online supermarkt
Joop Brakenhoff, Femke de Leeuw, Jan Brouwer, Luc van Os en Ingrid Faber in RvC Audax
Kruidvat en Patty Brard lanceren schoonmaakcollectie From PB with Love
Blokker verdwijnt uit Belgische straatbeeld
Online supermarkt Picnic komt met eigen boerderijmelk
Zeeman lanceert unisekscollectie #BasicZ
Kruidvat viert 35-jarige Negenmaandenbeurs met babyconcert
Websuper Picnic breidt uit naar Alphen aan den Rijn
Maaltijdplatform Deliveroo ook in Maastricht, Apeldoorn en Enschede
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen