Reprise lanceert Reprise Commerce

Digital marketing en performance bureau Reprise heeft onder de naam Reprise Commerce een tak gelanceerd die zich richt op eCommerce. Reprise Commerce zal zich richten op de adviezen en uitvoer van volledige ecommerce-strategieën. Sander Kwint is daarbij benoemd tot Head of eCommerce bij Reprise Nederland.

Sander Kwint: “Reprise Commerce helpt klanten (meer) te verkopen via hun eigen website, marketplaces en/of websites van e-retailers. Voorheen hielpen we vooral klanten met het optimaal inzetten van hun digitale (performance) media.”

Stijn Fien, Managing director van Reprise: “De dienstverlening gaat nu veel verder. Naast de inzet van media, optimalisatie van de website kunnen we klanten helpen met het optimaliseren van hun logistieke operatie, verbeteren van retourpercentages, het opzetten van brandstore op marketplaces, de invulling van een inhouse online marketingteam, het opzetten van loyaliteitsprogramma tot aan selectie en implementatie van tech, tooling en I(C)T architectuur. Reprise Commerce is een reactie op de ongekende internationale groei van eCommerce. Nederland loopt hier voorop, niet voor niets fungeert Nederland dan ook als kennishub voor Reprise organisatie in andere landen binnen Europa. Nederland is ver gevorderd in digitalisering en kende al enkele grote e-commerce platforms, marketplaces zoals Bol.com en grote (traditionele) retailers die de stap naar online hebben gemaakt. Mede hierdoor hebben de consultants van Reprise veel E-Commerce ervaring en is Reprise Nederland een logische keuze als E-commerce hub voor EMEA. Reprise helpt bedrijven al 20 jaar met het realiseren van groei met behulp van digitale middelen.”

www.reprisedigital.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.