
René Zeedijk over media en marketingcommunicatie in 2020 en verder
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van 15 december blikte hij terug op een opmerkelijk jaar en keek hij vooruit naar een jaar vol onzerheid.
Aan de telefoon René Mioch over een sterk staaltje actueel 2020. Op maandag deed hij nog 30 keer de première van De Slag om de Schelde voor steeds een zaal gevuld met 30 mensen. De dag erna konden alle bioscopen in Nederland sluiten vanwege de lockdown. René Mioch zag er nog wel een voordeel in: na de première in Zeeland in de loop van 2021 gewoon nog een keer een joekel van een première in Amsterdam...
Luister het interview met René Zeedijk en René Mioch hier terug:
Luister hier de complete uitzending van 15 december terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt