Ralph Wisbrun neemt plaats in Strategic Board ACE

Ralph Wisbrun en ACE slaan de handen ineen. Hij neemt plaats naast Rogier IJzermans in de Strategic Board van ACE en gaat helpen bij de verdere groei en internationalisering van de organisatie. Daarnaast gaat Ralph Wisbrun de brand & business consultancy tak mee opzetten, waarmee de competitie wordt gezocht met bestaande consultancybureaus.

Holacratische organisatiestructuur

Met het installeren van de Strategic Board komt de dagelijkse leiding van ACE meer in handen van de Executive Board en de daaromheen opererende circles. Op deze manier wordt toegewerkt naar een holacratische organisatiestructuur. Hiermee ambieert ACE een moderne vorm van leiderschap, waarmee ruimte gecreëerd wordt voor een nieuwe generatie leiders.

Rogier IJzermans, Founder & CEO van ACE: "We hebben de afgelopen twee jaar gebouwd aan het netwerk van ACE. Dit staat nu. Vanaf dit jaar gaat ACE geïntegreerd de markt op. Veel merken hebben een uitdaging met het verbonden blijven met de hedendaagse cultuur en het bijblijven met alle nieuwe technologische ontwikkelingen. ACE is gebouwd op deze twee assen. Een sterk business en merk fundament is dan cruciaal voor succes. Ralph verstaat dit vak als geen ander. Zijn ervaring in combinatie met de jonge geesten binnen ons netwerk creëert veel nieuwe mogelijkheden voor onze klanten. Kijk er naar uit!"

Verjonging van merken

Ralph Wisbrun: "Wat er bij ACE gebeurt is bijzonder. Ik werk al langer samen met Rogier op zakelijk vlak en na een tijdje oriënteren bij ACE ging het toch kriebelen. Ik zie enorme potentie in de verjonging van merken. Iets wat ACE tot in de vezels begrijpt. Ik hoop met mijn ervaring een steentje bij te kunnen dragen, in het vertalen hiervan naar nationale en internationale klanten."

Ralph Wisbrun heeft jarenlange ervaring als founding partner en CEO bij Wunderman Thompson (voorheen JWT) en Wisbrun Eastwood, en veel meters gemaakt op het gebied van organisatie- en merkpositionering, voor onder andere ING, BMW en VodafoneZiggo.

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.