Ralph Wisbrun neemt plaats in Strategic Board ACE

Ralph Wisbrun en ACE slaan de handen ineen. Hij neemt plaats naast Rogier IJzermans in de Strategic Board van ACE en gaat helpen bij de verdere groei en internationalisering van de organisatie. Daarnaast gaat Ralph Wisbrun de brand & business consultancy tak mee opzetten, waarmee de competitie wordt gezocht met bestaande consultancybureaus.

Holacratische organisatiestructuur

Met het installeren van de Strategic Board komt de dagelijkse leiding van ACE meer in handen van de Executive Board en de daaromheen opererende circles. Op deze manier wordt toegewerkt naar een holacratische organisatiestructuur. Hiermee ambieert ACE een moderne vorm van leiderschap, waarmee ruimte gecreëerd wordt voor een nieuwe generatie leiders.

Rogier IJzermans, Founder & CEO van ACE: "We hebben de afgelopen twee jaar gebouwd aan het netwerk van ACE. Dit staat nu. Vanaf dit jaar gaat ACE geïntegreerd de markt op. Veel merken hebben een uitdaging met het verbonden blijven met de hedendaagse cultuur en het bijblijven met alle nieuwe technologische ontwikkelingen. ACE is gebouwd op deze twee assen. Een sterk business en merk fundament is dan cruciaal voor succes. Ralph verstaat dit vak als geen ander. Zijn ervaring in combinatie met de jonge geesten binnen ons netwerk creëert veel nieuwe mogelijkheden voor onze klanten. Kijk er naar uit!"

Verjonging van merken

Ralph Wisbrun: "Wat er bij ACE gebeurt is bijzonder. Ik werk al langer samen met Rogier op zakelijk vlak en na een tijdje oriënteren bij ACE ging het toch kriebelen. Ik zie enorme potentie in de verjonging van merken. Iets wat ACE tot in de vezels begrijpt. Ik hoop met mijn ervaring een steentje bij te kunnen dragen, in het vertalen hiervan naar nationale en internationale klanten."

Ralph Wisbrun heeft jarenlange ervaring als founding partner en CEO bij Wunderman Thompson (voorheen JWT) en Wisbrun Eastwood, en veel meters gemaakt op het gebied van organisatie- en merkpositionering, voor onder andere ING, BMW en VodafoneZiggo.

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.