Programmering komende radioseizoen Radio Veronica

Met vijf andere gezichten toegevoegd aan het huidige team, begint Radio Veronica aan het radioseizoen. Radio dj's Sander Lantinga, Sander Hoogendoorn en Frank van der Lende trappen in de week van maandag 3 oktober hun eigen shows af op de zender, nadat in augustus ook Johan Derksen en Tineke de Nooij van start gingen. Marisa Heutink, voorheen te horen in Marisa in de Middag, verschuift naar de ochtend waar zij van 9:00 tot 12:00 uur Marisa's Goud van Oud voor haar rekening neemt. 

Maandag tot en met donderdag hoor je in de middag Sander Lantinga, van 16:00 tot 18:00 uur met Werktitel, gevolgd door Sander Hoogendoorn van 18:00 tot 21:00 uur, die elke avond start met een uur Veronica Anthems. Op maandag tot en met donderdag hoor je van 14:00 tot 16:00 uur nog steeds De Bonanza, maar op vrijdag maken Rob Stenders en Caroline Brouwer De XXL Bonanza van 14:00 tot 18:00 uur. Zij worden gevolgd door Frank van der Lende met van 18:00 tot 19:00 uur Veronica Anthems en van 19:00 tot 21:00 uur Soundz Live.

Rob Stenders, zendermanager Radio Veronica: "Dit is de opstelling voor het nieuwe radioseizoen. Ik kijk uit naar de muziekjunkies die ons team komen versterken: Sander Lantinga, Sander Hoogendoorn en Frank van der Lende. Eigenlijk hebben we maar een ding te mopperen en dat is dat Dennis Ruyer naar de Buuren van Armin gaat, die je kunt vinden op 538. Verder vind je alle andere vertrouwde Veronica namen terug in de programmering."

www.radioveronica.nl

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.