
[Podcast] Peter-Jan Melenhorst over VELUX
Peter-Jan Melenhorst is manager channelmanagement bij VELUX. Zijn bedrijf richt zich met campagnes op consumenten en op de zakelijke markt, zoals aannemers die dakramen en dakkapellen plaatsen bij mensen thuis.
Peter-Jan Melenhorst: “We vieren binnenkort onze tachtigste verjaardag: tachtig jaar productontwikkeling. Dat vertaalt zich in een product waar je voor kunt staan. Maar ik denk zeker ook dat we heel innovatief blijven om te zoeken naar hoe je met je doelgroep praat, zowel aannemers als grote bouwbedrijven en architecten. Daarnaast zijn we zeer actief richting de consument. Ik denk dat het een goede mix is.”
Luister de podcast hier:
Luister nog veel meer podcasts hier:
Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.
www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert