[Podcast] Peter-Jan Melenhorst over VELUX

Peter-Jan Melenhorst is manager channelmanagement bij VELUX. Zijn bedrijf richt zich met campagnes op consumenten en op de zakelijke markt, zoals aannemers die dakramen en dakkapellen plaatsen bij mensen thuis.

Peter-Jan Melenhorst: “We vieren binnenkort onze tachtigste verjaardag: tachtig jaar productontwikkeling. Dat vertaalt zich in een product waar je voor kunt staan. Maar ik denk zeker ook dat we heel innovatief blijven om te zoeken naar hoe je met je doelgroep praat, zowel aannemers als grote bouwbedrijven en architecten. Daarnaast zijn we zeer actief richting de consument. Ik denk dat het een goede mix is.” 

Luister de podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast

Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.