
[Marketing Report Radio] Marc van Hal (Oranjefonds) over corona en goede doelen
Marc van Hal is plaatsvervangend directeur, hoofd communicatie, fondsenwerving en campagnes van het Oranjefonds. Bij Marketing Report praat hij over de gevolgen van de coronacrisis voor goede doelen en sociale initiatieven.
Marc van Hal: “Wat we doormaken op het moment, heeft alles te maken met verbinding. Het Oranjefonds staat voor sociale verbinding. We steunen jaarlijks duizenden initiatieven die ervoor zorgen dat mensen bij elkaar worden gebracht, alleen dat kan nu niet. Dat is echt een probleem. We hebben vier weken geleden gezegd dat we echt wat moeten doen voor sociale initiatieven die in de knel komen.”
Luister de podcast hier:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 april 2020 hier terug
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert