[Podcast] Agency Runners: Rolf van Oostrum over 0930 Creative Agency

Agency Runners is een podcast van Studiodock waarin Sergo Kraljev en Quincy Zeelenberg in gesprek gaan met agency eigenaren in het digitale landschap. Hoe runnen zij een agency, welke valkuilen zijn ze tegengekomen en hoe hebben ze deze overwonnen. Kortom, echte verhalen van ondernemers die het digitale landschap in beweging brengen.

Vandaag spreken we Rolf van Oostrum. Rolf is een van de twee founders van 0930, een creatief bureau. De filosofie van 0930? Rise and Shine. Vanuit de houthavens in Amsterdam helpen zij klanten groeien en vooral in de spotlight zetten met verassend en creatief werk. We hebben het over de opstart van hun agency, de adviezen die hij meekreeg van andere ondernemers, pitches en hoe zij groei nooit zien als ambitie.

www.agencyrunners.nl

Lees ook:

[Podcast] Agency Runners: Sietse Kingma over Bambuu

[Podcast] Agency Runners: Bart Snijders over Sprints & Sneakers

[Podcast] Agency Runners: Suzanne Joosten over SEM Social

[Podcast] Agency Runners: Rian Verhagen over Superhero Cheesecake

[Podcast] Agency Runners: Mattias Warcup en Bas Dumoulin over Studio MINSK

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.