Wavemaker ontwikkelt campagne Tag de Vlek voor Persil

Wavemaker heeft de campagne Tag de Vlek ontwikkeld voor Persil. Het wasmiddelmerk wil middels de campagne in kaart brengen welk type vlekken mensen tegenkomen in hun textiel.

Verschillende Influencers, onder wie Carolien Spoor, Florine Duif en Kim Kötter, zullen hun volgers op Instagram oproepen om foto’s te plaatsen van de vlekken die zij tegenkomen in hun dagelijks leven. Wanneer mensen het Persil Instagram-account @tagdevlek taggen in hun foto van een vlek, maken ze kans op een jaar lang Persil Discs.

Agnita Verwoerd, Brand Manager Persil & Fleuril: “Hoe beter wij weten welke vlekken dagelijks worden gemaakt in de huishoudens van ons land, des te beter kunnen we mensen helpen deze vlekken ook weer te verwijderen. Vandaar: Tag de Vlek. Op ons Instagram account @tagdevlek zullen we wastips geven voor de vlekken die met ons gedeeld worden.”

Richard Hol, Creative Director Wavemaker: “Instagram is gemaakt voor dit soort leuke momenten en met deze campagne willen we mensen aanmoedigen ze te delen. Door ze bovendien te koppelen aan relevante wastips zorgen we ervoor dat mensen bij dit soort ongelukjes gewoon kunnen blijven lachen.”

Credits:

Henkel

Head of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar | Brand Manager Persil & Fleuril: Agnita VerwoerdHead of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar | Brand Manager Persil & Fleuril: Agnita Verwoerd

Wavemaker

Content Director: Ashton de Ruiter | Senior Influencer Marketing Manager: Roy Boere | Social Media Manager: Hannah Lotz | Creative Director: Richard Hol | Copywriter: Willem Droog | Art Directors: Joshua Hoogeboom, Tim Boom

wavemakerglobal.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.