Opleiding SintLucas kiest voor de Megawatt Group als nieuwe partner

SintLucas, een onderwijsinstelling met onder meer VMBO en MBO in Eindhoven en Boxtel heeft via een openbare aanbestedingsprocedure, Megawatt Group geselecteerd. De komende jaren zullen zij de communicatiecampagnes en alle on -en offline communicatiemiddelen van SintLucas ontwikkelen.

Stephan Kwast, managing director bij de Megawatt Group: “Sommige opdrachten zijn zó op je lijf geschreven, dat je ze wel moet winnen. Dat betekent overigens niet dat dit altijd het geval is. Gelukkig is dit wel het geval bij  SintLucas. De mogelijkheid om een aandeel te hebben in het enthousiasmeren en opleiden van de beste studenten in de creatieve sector is voor Megawatt dan ook een eer. Dit is immers de kweekvijver voor creatieve bureaus zoals zijzelf.“

Ook krijgt SintLucas de kans talentvolle media studenten te begeleiden en de opleiding te voorzien van de ontwikkelingen uit het bedrijfsleven. Marion Henckens, Manager marketing en communicatie bij SintLucas: “Een ander bureau laat je altijd weer kritisch kijken naar wie je bent en hoe je dat het beste kunt uitdragen. Met de ideeën en ervaring van Megawatt gaan we stappen zetten in onze merkbeleving en communicatie. Het voelt goed dat ze dezelfde Noord-Brabantse roots hebben, SintLucas kennen en op een steenworp afstand zitten.”

www.sintlucas.nl
www.megawatt.agency




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.