Ocean Nederland lanceert Ocean Studio voor (D)OOH

Ocean Studio is actief geworden in Nederland, met maatwerk technische en creatieve oplossingen voor de productie van (D)OOH-campagnes. Hiermee biedt Ocean merken en agencies de mogelijkheid om op optimale en eenvoudige wijze campagnes te publiceren op haar netwerk.

Ocean Nederland heeft voor haar adverteerders en agencies al langer een adviserende rol bij de ontwikkeling van DOOH campagnes, vanaf nu vallen deze werkzaamheden ook onder Ocean Studio. Ocean Studio helpt adverteerders en agencies bij het maken van pakkende beelden (statisch tot full motion), dynamische campagnes, content voor AR of maatwerk tools voor creatie.

Xavier Tilman,  CEO van Ocean Outdoor Nederland: “De buitenreclame-markt heeft zich afgelopen jaren enorm ontwikkeld. Waar voorheen buitenreclame voornamelijk bestond uit gestandaardiseerde statische posters, is digitale buitenreclame (Digital Out of Home) met een mediabestedingsaandeel van 45 procent niet meer weg te denken uit het landschap. De flexibele inzet in combinatie met diverse digitale formaten maakt dat exploitanten nog meer dan voorheen adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus kunnen helpen bij een optimale inzet van Digital Out of Home.”

“Onder de naam Ocean Labs heeft Ocean Outdoor al een afdeling die klanten helpt bij het uitdenken en uitwerken van de vele interactieve en innovatieve mogelijkheden op het gebied van Digital Out of Home zoals augmented reality, mobiele interactie en 3D-campagnes (Deepscreen). Nu introduceert Ocean Outdoor ook Ocean Studio, een productiehuis dat adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus helpt en ontzorgt bij de  opmaak van digitale uitingen op de verschillende formaten."

www.oceanoutdoor.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.