Novamedia (Postcodeloterij en Vriendenloterij) stopt met online gokaanbod Postcode Games

Novamedia, het bedrijf achter de Postcodeloterij en Vriendenloterij, is gestopt met het online gokaanbod Postcode Games. Het bedrijf had via Novamedia Gaming BV sinds maart 2022 een vergunning die het bedrijf had, ingeleverd bij de Kansspelautoriteit..

Novamedia stelt in een Engelstalig bericht dat de online-gokreclamesector onderdeel is van discussie en dat er strengere regulering komt die het onmogelijk maakt om dit gefinancierd te krijgen. Daarmee doelt het bedrijf op het verbod op ongerichte reclame voor online kansspelen per 1 juli 2023.

Novamedia zegt zich te concentreren op zijn veilige loterijen en voor nu geen investeringen meer te doen in online kansspelen in Nederland. Ook zegt Novamedia op de eigen website dat het zich zal blijven richten op mogelijkheden om loterijlicenties te verkrijgen om meer geld op te halen voor goede doelen in te ontwikkelen markten. 

www.novamedia.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.