NOSUCH ontwikkelt awareness-campagne voor Windows 11

Om het upgraden van Windows 10 naar 11 te versnellen, maakte creatief bureau NOSUCH een awareness-campagne voor Microsoft. Doel is te laten zien dat Windows 11 echt nog veel beter is dan zijn voorganger nummer 10.

Microsoft wil dat hun klanten zo snel mogelijk kunnen profiteren van de ongekende mogelijkheden van Windows 11. De interface is cleaner, de uitstraling moderner, security is nog krachtiger. En die was al niet slecht. Vandaar: 10 is goed, 11 is beter. Alleen upgraden komt eigenlijk nooit echt uit tijdens het werk.

De online-campagne bestaat naast een campagne-video op LinkedIn uit onder andere verschillende blogs. Daarin stond het motto centraal: Windows 11, beter dan ooit, een verrassend concept met een 10 voor resultaat!

www.nosuch.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.