NOSUCH ontwikkelt awareness-campagne voor Windows 11

Om het upgraden van Windows 10 naar 11 te versnellen, maakte creatief bureau NOSUCH een awareness-campagne voor Microsoft. Doel is te laten zien dat Windows 11 echt nog veel beter is dan zijn voorganger nummer 10.

Microsoft wil dat hun klanten zo snel mogelijk kunnen profiteren van de ongekende mogelijkheden van Windows 11. De interface is cleaner, de uitstraling moderner, security is nog krachtiger. En die was al niet slecht. Vandaar: 10 is goed, 11 is beter. Alleen upgraden komt eigenlijk nooit echt uit tijdens het werk.

De online-campagne bestaat naast een campagne-video op LinkedIn uit onder andere verschillende blogs. Daarin stond het motto centraal: Windows 11, beter dan ooit, een verrassend concept met een 10 voor resultaat!

www.nosuch.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.