NOSUCH ontwikkelt awareness-campagne voor Windows 11

Om het upgraden van Windows 10 naar 11 te versnellen, maakte creatief bureau NOSUCH een awareness-campagne voor Microsoft. Doel is te laten zien dat Windows 11 echt nog veel beter is dan zijn voorganger nummer 10.

Microsoft wil dat hun klanten zo snel mogelijk kunnen profiteren van de ongekende mogelijkheden van Windows 11. De interface is cleaner, de uitstraling moderner, security is nog krachtiger. En die was al niet slecht. Vandaar: 10 is goed, 11 is beter. Alleen upgraden komt eigenlijk nooit echt uit tijdens het werk.

De online-campagne bestaat naast een campagne-video op LinkedIn uit onder andere verschillende blogs. Daarin stond het motto centraal: Windows 11, beter dan ooit, een verrassend concept met een 10 voor resultaat!

www.nosuch.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.