NLZiet lanceert NLZiet Extra met 10 extra zenders

Het OTT-platform NLZiet heeft een pakket gelanceerd onder de naam NLZiet Extra waarmee 10 zenders extra ontvangen kunnen worden bovenop de 38 basiszenders die worden aangeboden. Dit pakket kost inclusief het basisaanbod 9,95 euro per maand, oftewel 2 euro per maand meer.

Het gaat daarbij om de Britse zenders BBC One, BBC Two, BBC Entertainment, BBC World News en BBC First. Daarnaast worden de internationale zenders History, Crime+Investigation, E!, Curiosity Channel en de Engelstalige versie van Euronews aangeboden. Van deze zenders kent alleen BBC First op Nederland gerichte reclame (Ad Alliance (RTL Nederland) verkoopt deze). BBC First, BBC Entertainment, History, Crime+Investigation en Curiosity Channel worden in het Nederlands ondertiteld.

NLZiet is een coöperatie waar de NPO, RTL Nederland en Talpa Network aan deelnemen. De NPO schreef in zijn begroting 2023 dat ook gekeken werd naar opname van CNN International, Cartoon Network en ARD/ZDF. Met deze partijen is echter geen overeenkomst gesloten. De 10 extra kanalen worden alleen lineair uitgezonden. Bij het basisaanbod is er ook toegang tot het VOD-aanbod van NPO Plus, RTL Nederland, Kijk (Talpa Network) en de VRT.

www.nlziet.nl




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.