NLZiet lanceert NLZiet Extra met 10 extra zenders

Het OTT-platform NLZiet heeft een pakket gelanceerd onder de naam NLZiet Extra waarmee 10 zenders extra ontvangen kunnen worden bovenop de 38 basiszenders die worden aangeboden. Dit pakket kost inclusief het basisaanbod 9,95 euro per maand, oftewel 2 euro per maand meer.

Het gaat daarbij om de Britse zenders BBC One, BBC Two, BBC Entertainment, BBC World News en BBC First. Daarnaast worden de internationale zenders History, Crime+Investigation, E!, Curiosity Channel en de Engelstalige versie van Euronews aangeboden. Van deze zenders kent alleen BBC First op Nederland gerichte reclame (Ad Alliance (RTL Nederland) verkoopt deze). BBC First, BBC Entertainment, History, Crime+Investigation en Curiosity Channel worden in het Nederlands ondertiteld.

NLZiet is een coöperatie waar de NPO, RTL Nederland en Talpa Network aan deelnemen. De NPO schreef in zijn begroting 2023 dat ook gekeken werd naar opname van CNN International, Cartoon Network en ARD/ZDF. Met deze partijen is echter geen overeenkomst gesloten. De 10 extra kanalen worden alleen lineair uitgezonden. Bij het basisaanbod is er ook toegang tot het VOD-aanbod van NPO Plus, RTL Nederland, Kijk (Talpa Network) en de VRT.

www.nlziet.nl




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.