Niels Langereis CEO bij New Story

New Story heeft Niels Langereis aangesteld als CEO. New Story (tot voor kort beter bekend als Aan Zee) is een strategisch en creatief digital agency uit Noordwijk dat 26 jaar bestaat. Niels Langereis was tot september 2021 nog CEO van de Nederlandse tak van Hogarth Worldwide alsmede teammember van WPP (Go One).
 
Niels Langereis: “Ik geloof dat New Story als partner perfect gepositioneerd is om klanten in partnership verder te helpen, omdat het samenwerken met andere bureau’s en partners in het hart van de organisatie zit. New Story heeft nooit anders gedaan. Toen duidelijk werd dat ik New Story als CEO in hun groeiambitie kon gaan begeleiden, hoefde ik niet lang na te denken."

"Mijn ervaring in leidinggevende posities bij een aantal van ‘s werelds grootste netwerkbureaus - waaronder Publicis, Wavemaker en Hogarth - heeft mij doen inzien hoe belangrijk het is om niet alleen kennis te hebben van de kracht van content en media. Je moet in staat zijn om de customer journey merkrelevant vorm te geven en deze continu te optimaliseren. Dat vereist een holistische visie. Je kunt een merk op veel verschillende manieren laten groeien. Bij New Story zijn strategie, creatie, development en marketing technologie met elkaar verweven. Op al deze fronten dragen we bij aan de groei van onze klanten. Als onze klanten een FD Gazellen Award winnen, volgt die van New Story vanzelf.”

“New Story heeft een mantra; Design, Develop, Grow. Dit mantra is in mijn visie niet alleen van toepassing op de ontwikkeling van onze klanten. Het geldt ook voor de ontwikkeling van talent en onze organisatie. Het zijn uiteindelijk de mensen die een agency succesvol maken. Hun persoonlijke groei is het beste recept voor de groei van onze klanten. Dat zal een belangrijke focus van mij zijn."

www.newstory.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.