[Nederlands MediaNetwerk TV] Rik Heijmen over online relatietherapie via Monsley

Rik Heijmen, voormalig strategisch directeur en oprichter van KOKORO Amsterdam, wil met zijn dienst Monsley binnen zes jaar 100.000 Europeanen online mentale zelfhulp bieden bij onder meer relatieproblemen, rouwverwerking en burn-out. Hij deed met zijn bedrijf mee aan de Startup Competitie van Nederlands MediaNetwerk.

Rik Heijmen: “Monsley is een online relatieprogramma voor mensen die in een relatiecrisis zitten en daar uit willen komen. Maar het is ook het begin van een platform dat hopelijk uiteindelijk zal uitgroeien tot een platform voor mental health. Wij hopen voor alle mentale problemen waar mensen tegenaan lopen en waar ze zelf uit kunnen komen, een programma te ontwikkelen.”

De ondernemer kwam zelf in aanraking met mentale problemen na een scheiding en de verkoop van zijn eerste bedrijf. Hij kwam er goed uit en werd er sterker door, maar kreeg meer oog voor die kant van het leven. Mensen willen het liever zelf oplossen in plaats van naar een therapeut te gaan en met zijn programma hoopt Heijmen therapie laagdrempeliger te maken. Inmiddels is er een tweede programma in de maak rondom vreemdgaan.

Kijk dit interessante interview hier: 

www.monsley.com
www.quadia.nl

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV.

 

www.nederlandsmedianetwerk.tv

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

       


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.