
[Nederlands MediaNetwerk TV] Geert Doek over conversie verhogen, het aanpassen van content en touch, tell, sell
Geert Doek is managing director bij Towel Media, een bureau dat zich toelegt op het produceren van branded video content, performance based en gericht op conversie.
Towel Media pakt de productie en verspreiding van content anders aan dan traditionele bedrijven. Geert Doek: “Je hebt een creatiepartij zoals reclamebureau, een productiebedrijf – wat wij ook zijn, en dan wordt het over de schutting gegooid bij een mediabureau. Er zit dan geen schakel meer tussen productie en mediabureau. Eigenlijk moet je aan de content sleutelen zodra deze online komt, om hem te optimaliseren. Bij ons is een edit niet vaststaand, maar als de data laten zien dat we beter met een ander shot kunnen beginnen dan de regisseur had bedoeld, dan veranderen we dat shot om ervoor te zorgen dat de conversie omhoog gaat.”
Geert Doek vertelt verder over de verschillende lagen in video: touch, tell en sell.
Kijk dit interview hier:
www.towelmedia.com
www.quadia.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert