Natwerk ontwikkelt campagne Haal alles uit je fiets voor Fietsvoordeelshop.nl

Fietsvoordeelshop.nl lanceert zijn eerste televisiecampagne samen met Natwerk. Met de Haal alles uit je fiets-campagne wil het bedrijf, dat 50 jaar bestaat, nog meer mensen het plezier van fietsen te laten beleven.

Niek Maas, Strategy Director bij Natwerk: “Haal alles uit je fiets spoort mensen aan om hun fiets als meer te zien dan een object om van A naar B te komen. Het is namelijk het belangrijkste stuk gereedschap dat we hebben om alles uit het leven te halen. Om het avontuur aan te gaan. En wie zijn fiets bij Fietsvoordeelshop.nl koopt, weet dus zeker dat hij er ook echt alles uit kan halen.”

Fietsvoordeelshop.nl combineert een webshop met een uitgebreid, scherp geprijsd aanbod van alle A-merken en winkels met werkplaatsen in heel Nederland, waar je op je gemak kunt uitproberen en vakkundig advies krijgt. En waar je altijd terecht kunt voor onderhoud. Zo garandeert Fietsvoordeelshop.nl dat mensen alles uit hun fiets kunnen halen.

Henk Bakker, marketingmanager bij Fietsvoordeelshop.nl: 'We streven naar een uitgebreid winkelnetwerk om lokaal goed vertegenwoordigd te zijn. TV past bij deze fase waarin we als groeiende organisatie staan. We zijn daarom erg blij met deze mooie commercial die op een passende manier ons service component uitlicht én onze mentaliteit overbrengt op de doelgroep.'

www.fietsvoordeelshop.nl

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.