[M]media-case: Suzuki Marine op Autoblog.nl

Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven.

Autoblog, een premium platform op het gebied van Automotive met een uniek bereik van ruim twee miljoen bezoekers, was de juiste plek om de doelgroep te bereiken. De redactie van Autoblog heeft een branded content artikel geschreven. Het artikel heeft in totaal 5101 quality visits behaald en daarmee ruimschoots de KPI behaald.

Winactie

Daarnaast was er een winactie. Deelnemers konden twee toegangskaarten winnen voor HISWA te Water, waarbij Suzuki Marine zijn watermotoren presenteerde. De winactie is via Facebook gepromoot, wat mooie resultaten opleverde. Via deze weg zijn namelijk 78.515 mensen bereikt. In totaal kreeg de winactie 606 aanmeldingen.

Naast de inzet van branded content en socials, is display advertising geadviseerd aan de klant om meer bereik te genereren voor de campagne. De display banners draaide op het platform van Autoblog. Ook hier is een mooi resultaat behaald met 193.656 uitgeleverde impressies en een CTR van 0,20 procent, wat uitkomt op 389 clicks.

www.mmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.