Mickey Kalifa vanaf mei Chief Financial Officer van Dept

Mickey Kalifa gaat aan de slag als Chief Financial Officer. Hij is nu  CFO van M&C Saatchi en treedt in mei van dit jaar in dienst bij Dept. Hij rapporteert rechtstreeks aan CEO Dimi Albers en zal werkzaam zijn in Londen.

Kalifa wordt verantwoordelijk voor de ondersteuning van de voortdurende groei en de wereldwijde uitbreiding van Dept in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië-Pacific.

Voordat hij de afgelopen drie jaar CFO was bij M&C Saatchi, had Kalifa leidinggevende functies bij Sportech, OpenTV, Liberty Global en Sky. Tijdens zijn loopbaan heeft hij met talrijke financiële en adviesinstellingen en investeringsbanken samengewerkt om advies en begeleiding te verlenen bij investeringskwesties in verband met technologie, media en telecommunicatie. Kalifa heeft ook verschillende online- en telecombedrijven opgericht, startkapitaal opgehaald en succesvolle exits/verkopen geleid.

Dimi Albers: “Wij zijn zowel een technologie- als een marketingbedrijf, dus is het belangrijk dat ons wereldwijde leiderschapsteam die mix van capaciteiten weerspiegelt. Mickey is een van de meest ervaren financiële leiders in het veld en heeft gewerkt bij media-, technologie- en creatieve bedrijven. Hij is een teamspeler die sterke relaties opbouwt binnen de bedrijven waar hij voor werkt, maar ook met investeerders. We zijn blij om hem te verwelkomen bij Dept."

Mickey Kalifa: "Dept is op weg om een van de toonaangevende digitale dienstverlenende bedrijven in de wereld te worden. Ik ben verheugd om me aan te sluiten in een tijd van snelle groei, maar nog belangrijker, om me aan te sluiten bij een bureau dat toegewijd is aan het behouden van zijn sterke cultuur en klanten op de eerste plaats zet. Ik kijk ernaar uit om Dept verder uit te bouwen terwijl het baanbrekend werk blijft produceren dat uitdagingen van klanten helpt op te lossen."

Kalifa vervangt Celestine Fransen, die haar functie als CFO neerlegt.

www.deptagency.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.