Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse Creative Directors bij Born05

Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse zijn beiden toegetreden als Creative Director bij Born05. Zij komen over van FCB Amsterdam en werkten eerder voor Eigen Fabrikaat, Rapp en .bone. Samen met Timo Wilbrink hebben zij de dagelijkse creatieve leiding over het bureau.

Dennis van Vugt, Managing Director bij Born05: “Wij zijn aan het groeien. Op elk van de drie domeinen waar we ons als digital-first branding agency op richten, namelijk: brand design, storytelling en digital experience. Met de stap die ik vorig jaar september maakte, van creatief naar algemeen verantwoordelijk, ontstond ook de behoefte om ons creatief te versterken. Wij zijn heel blij dat Michael en Dimitri zich bij ons aansluiten. Zij verstaan de kunst van het vertellen van de juiste merkverhalen én kunnen dit voortreffelijk toepassen, óók in digitale experiences.”

Michael Kouwenhoven: “Ik ben trots dat we ons mogen voegen bij de getalenteerde mensen van dit mooie bureau. De combinatie van klanten, het digitale DNA en de enorme potentie van Born05 - óók als bureau binnen de Ace-familie maken het tot de perfecte plek voor mij. Hier kunnen we merkverhalen smeden en digital experiences tot leven wekken.”

Dimitri Hubregtse: “Ik ben echt heel blij dat ik samen met Michael zo’n mooie stap mag maken. Een overstap die barst van de ambitie. We willen onszelf uitdagen om nóg beter werk te maken en om de lat voor wat betreft het creatieve niveau van Born05 hoger te leggen. Met werk dat er fantastisch uitziet, dat mensen graag ervaren én effectief is voor onze klanten.”

www.born05.com

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.