Merkstrateeg SNS Marnix Vriend treedt toe tot positionerings- en activatiebureau &Gagement

Marnix Vriend treedt als mede-eigenaar toe tot het Rotterdamse positionering en activatiebureau &Gagement. &Gagement onderscheidt zich in de bureauwereld door MKB’ers te helpen aan een verantwoorde, spot-on en praktische positionering. Met een concreet plan kunnen ondernemers aan de slag om hun merk naar een volgend niveau te brengen. Vriend wordt bij &Gagement als merkstrateeg verantwoordelijk voor de merkstrategie bij nieuwe en bestaande klanten.  

Succesvol marketingduo

Daarmee voegt hij zich bij het bureau dat oprichter Mart Roumen mei 2022 startte. In korte tijd bouwt het naam door op geheel eigen wijze de positionering van onder meer Racesquare, Racingnews365, Excellent Finance, De Spelen van NL Cares en Combiwel en Racingnews365 op te tuigen. Met het toetreden van Marnix Vriend heeft het bureau niet alleen aan slagkracht gewonnen, er is ook nog eens een succesvol marketingduo in ere hersteld.

Marnix Vriend

Marnix Vriend heeft de afgelopen jaren als senior adviseur bij meerdere corporates gewerkt aan merken. Met een achtergrond in merkmanagement heeft hij in de afgelopen 15 jaar voor onder meer de SNS Bank, XS4ALL, TUI en VodafoneZiggo merken gebouwd en geactiveerd. Bij VodafoneZiggo deed hij dat samen met Mart Roumen waarbij ze een stempel drukten op het nieuw te ontwikkelen sportprofiel van Ziggo. Dat deden ze onder meer door Ziggo eBattle F1 – de simrace competitie van Nederland – en door Ziggo GP Live te lanceren en daarmee twee keer de Ziggo Dome uit te verkopen. Die samenwerking smaakte naar meer en krijgt nu een vervolg bij &Gagement. 

Power in de visie en de plannen

Marnix Vriend: “Er zit zoveel power in de visie en de plannen van &Gagement. Op de achtergrond keek ik al wat mee, maar om nu zelf mee te sturen is voor mij de beste stap denkbaar. Eén keer in de zoveel tijd kom je iemand tegen waarmee je kan lezen en schrijven en waarmee je ideeën en plannen naar grote hoogte kunt stuwen. Mart is zo iemand. We staan te popelen om voor bedrijven van een verhaal een herinnering te maken en zo de businessdoelstellingen te realiseren.”

Mart Roumen: “Met het toetreden van Marnix Vriend halen we gigantisch veel kennis in huis als het gaat om merkstrategie. Marnix werkte aan de grootste, bekendste merken zoals Ziggo, SNS Bank, XS4ALL en TUI. De lessen die hij daar leerde zijn zo waardevol voor onze klanten. Met de merkstrategie van Vriend en de creatieve activatieplannen van Roumen denkt &Gagement een complementair pakket aan hun klanten te kunnen bieden. Dat die combinatie vruchtbaar is, hebben we bij VodafoneZiggo en Ziggo Sport jarenlang ervaren.”

&Gagement

&Gagement maakt als tegendraads positionering en activatiebureau een vliegende start in de bureauwereld met onder meer een nominatie binnen de bureau Top 100 op zak. Het koppelt strategie aan activatie en helpt bedrijven op die manier aan een verantwoorde, praktische positionering die spot-on is. De doelstelling van het bureau is om in 2023 de bureauwereld flink op te schudden. Sinds januari houdt &Gagement kantoor op de 13de verdieping van Rotterdam Building, Stadhuisplein Rotterdam.

10 februari is de feestelijke kick-off van &Gagement.

www.ngagement.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.