Megawatt Fieldmarketing sluit partnercontract met Royal Swinkels Family Brewers

Megawatt Fieldmarketing verzorgt sinds begin februari 2021 alle horeca-activaties voor de merken van Royal Swinkels Family Brewers. Eerst deed Megawatt Fieldmarketing die werkzaamheden voor één merk. 

De afgelopen jaren heeft Megawatt Fieldmarketing het activatie-proces met de brouwer geoptimaliseerd. Door mee te denken buiten de operatie om, écht koers te bepalen en niet van activatie naar activatie te leven, wist Megawatt een overkoepelende strategie neer te leggen. Daarbij is er een contract voor een jaar afgesloten met een optie op verlenging voor onbepaalde tijd. Het betreft alle merken waarover het bedrijf exclusiviteit heeft afgesproken met de brouwer.

Richard Dillen, account director van Megawatt Fieldmarketing: “Het complete proces, van creatie tot productie en uitvoer hebben wij gecentraliseerd. Wij hebben alle kennis en middelen in house, iets wat niet alleen voor duurzame producties zorgt maar creatief en strategisch ook écht klopt.”

Sebastian Kolstee, manager trade-marketing OOH bij Royal Swinkels Family Brewers: “Tot nu toe bevalt praktisch alles aan de samenwerking. De mentaliteit klopt, Megawatt heeft alles in huis voor een full-service activatie én ze gaan altijd een stapje verder voor de klant dan gevraagd. Ze zijn pro-actief, pragmatisch én strategisch sterk.”

Richard Dillen: “Nu krijgen we pas écht de kans om te laten zien wat we kunnen. De mogelijkheid om nog verder vooruit te kijken en het geheel te overzien gaat voor beiden partijen alleen maar winst opleveren.”

www.swinkelsfamilybrewers.com
www.megawatt.agency


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.