Mediatic verwelkomt Dana Yamini als pr-consultant

Dana Yamini is per direct in dienst getreden bij Mediatic. Deze uitbreiding past binnen de groeiambitie van het Amsterdamse pr- en contentmarketingbureau. Zij gaat vanuit haar rol als pr-consultant een bijdrage leveren aan de naamsbekendheid van vooruitstrevende organisaties.
 
Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic: "Ik ben blij met de komst van Dana. Ze is heel gedreven en bezit veel kwaliteiten waarmee ze succesvol kan zijn voor onze opdrachtgevers en Mediatic zelf. Als pr- en contentmarketingbureau voor vooruitstrevende organisaties geven wij de verhalen van onze klanten vorm en daarmee de aandacht die zij verdienen. Met onze aanpak maken wij een stevige groei door; wij verwelkomen Dana en geven haar de ruimte om met ons mee te groeien. Mede door haar financiële achtergrond en de opleiding die zij nu volgt, verwacht ik dat zij een waardevolle aanwinst is voor ons pr-team."

 

Geambieerde carrièreswitch

Vorig jaar maakte Dana Yamini een carrièreswitch vanuit de financiële sector met een specialisatie in debiteurenbeheer. Mede vanwege haar voorliefde voor schrijven en talen, waarvan ze er vijf spreekt, studeert Yamini momenteel Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam.
 
Dana Yamini: "Graag wil ik naast het volgen van mijn opleiding relevante werkervaring opdoen. Daarom ben ik blij met de kans die Mediatic mij biedt, om zo een verdiepingsslag te maken en mijn kwaliteiten nog verder te ontwikkelen. Met mijn propedeuse op zak, ga ik deze nieuwe uitdaging aan in het vak dat ik al zo lang ambieer. Hier kijk ik enorm naar uit."
 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider

30-10-2025 | 12:34:00
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.