Mediahuis Nederland breidt team online platforms uit

Media-exploitant Mediahuis groeit door. Na verschillende reorganisaties werkt Mediahuis nu aan het versterken van de positie. Zo ook met de online platforms, waaronder onder andere de merken Metro, NSMBL, Autovisie, Culy, Manners en J/M Ouders vallen. 

Mediahuis beschikt over een breed portfolio van online platforms. Om de naamsbekendheid onder de elf merken te vergroten, zijn er drie collega’s gestart: Sandya Ghogli, Coen Grutters en Renée Klumper. Met deze uitbreiding streeft Mediahuis ernaar om de online titels naar een hoger niveau te tillen. Zowel voor de lezer als adverteerder.

Online titels naar hoger niveau tillen

Met de komst van SEO-expert Sandy Ghogli haalt Mediahuis veel expertise in huis. Met ruim acht jaar ervaring als SEO-specialist houdt zij zich bezig met het opzetten en uitvoeren van SEO-trajecten voor de online platforms. Sandy Ghogli: "Ik wil het organische verkeer laten stijgen en de posities binnen de zoekresultaten verhogen. Door de constante ontwikkelingen, is elke dag een nieuwe uitdaging en houdt het me scherp."

Coen Grutters is online redacteur en versterkt het team van Autovisie en Manners. Hij werkte eerder voor bekende namen zoals FHM en IEX. Bij Mediahuis heeft hij een breed takenpakket en schrijft hij niet alleen voor de platforms, maar is hij ook te zien in de video’s van Autovisie.

Renée Klumper is gestart als creatief conceptontwikkelaar. Zij is verantwoordelijk voor alle creatieve concepten van de online platforms, van kleine optimalisaties en sociale media formats tot creatieve samenwerkingen met het salesteam. Renée Klumper: "Alle merken zijn uniek, krachtig en hebben ieder hun eigen expertise. Het is mijn doel om alle merken zowel intern als extern een enorme boost in merkbekendheid te geven." Met haar achtergrond in copywriting en conceptontwikkeling een echte aanwinst.

Altijd in ontwikkeling

De online platforms van Mediahuis zijn altijd in ontwikkeling. De merken zijn groter dan alleen het platform. Zo heeft WANT een goedlopende podcast genaamd Freakin Nerds en host NSMBL dit jaar een eigen evenement. Amarins de Boer, Head of Content: "Met deze versterking van ons team zijn we weer op volle capaciteit en klaar om in te spelen op de huidige trends. We willen de lezer op elk moment voorzien in hun behoeftes en ook blijven we onmisbaar in de mediamix voor adverteerders."

www.mediahuis.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.