
Media.Monks, de politie en Le Pub vallen in de prijzen
Media.Monks heeft een Zilveren Lion gewonnen met het Beer Retirement Account voor Poker Beer in de subcategorie Social Behaviour & Cultural Insight in de categorie Media.
De Nederlandse Politie heeft met SIM Special Investigative Media opvallend genoeg ook een Bronzen Lion gewonnen. In de subcartegorie Not For Profit / Charity en Government wonnen de Nederlands handhavers dankzij Initiative Media uit New York en Kinesso een prijs in de categrorie In de categorie Direct Lion.
Trust the Twist van Le Pub won in opdracht van Oreo een bronzen Lion in de categorie Social & Infulencers in de subcategorie Audience Targetting & Engagement Strategies.
Overigens heeft Heineken met zijn door Le Pub Milano ontwikkelde campagne ook enkele prijzen gewonnen, al is deze niet door een Nederlands bureau ontwikkeld
OranjeBitterBallenBorrel – meld je gratis aan!
De OranjeBitterBallenBorrel is onze geweldige afsluiting van Cannes 2024. Op donderdag 20 juni in en bij het café van de Embassy of Dutch Creativity. De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Meld je hier GRATIS aan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Belgische Happiness (FCB) wint met Burger King goud (Cannes Lions)
Marjan Straathof: AI ontwikkelt sneller dan je denkt
Fiona Vanderbroeck: Creatorprogramma versterkt merk bol
Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact
Yolanda van Die: Zonder vertrouwen werkt AI niet
Gepubliceerd door: David de Jong