Mediapionier Evert Bronkhorst versterkt Abovo Maxlead

Na een periode van ruim 24 jaar bij Medialand/ Vizeum/ dentsu stapt Evert Bronkhorst over naar Abovo Maxlead. Daar zal hij een centrale rol krijgen in het mediateam van Abovo Media in Hoorn.

Evert Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden stappen bij Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialan, dat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum.

Een lange periode volgde, de laatste jaren onder de vlag van dentsu. Evert is een echte opiniemaker in het vak die regelmatig zijn visie publiceert in de Adformatie. Ook wordt hij vaak als media expert gevraagd door verschillende nieuwsmedia en heeft hij meegewerkt aan een groot aantal bekroonde campagnes bij onder meer de Effies en de SAN Accenten.

Evert Bronkhorst: ''Voor velen zal deze stap als een verrassing voelen. Maar een meer ondernemende omgeving kriebelde al een tijdje bij mij. Wil het verschil blijven maken. Op basis van inhoud een lange relatie bouwen. De ambitie die ik voel bij Abovo Maxlead werkt daarom erg aanstekelijk. Zo werken zij ook. Daarnaast hebben zij een positionering rond eigenzinnigheid en daar kan ik me heel goed in herkennen.''

Willem-Albert Bol, directeur van Abovo Maxlead: "In ons vak is er terecht veel aandacht voor jonge talenten. Maar het belang van ervaring en senioriteit wordt daarbij wel eens vergeten. Evert is in mijn ogen een icoon van ons vak: scherpe en nuchtere mening, diep ingevoerd, zich hardmakend voor het vak. Wij zijn oprecht erg blij met zijn komst. Niet alleen collega’s gaan plezier beleven aan zijn kennis en kunde, maar zeker ook onze bestaande en toekomstige klanten."

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.