Marlies Rövekamp Managing Director True Ideas

Marlies Rövekamp is per 1 januari 2023 de Managing Director van True Ideas. Naast haar rol in het managementteam heeft ze de dagelijkse leiding over het merkenbureau.

Profit en purpose gaan hand in hand

De afgelopen vier jaar heeft Marlies Rövekamp als Client Service Director een bijdrage geleverd aan de groei en het succes van True Ideas. Voor onder meer Unilever, FBTO, bol.com, Vivera, TNO en Alpro laat True Ideas al jaren zien dat profit en purpose hand in hand gaan.

Hét bureau waar deze tijd om vraagt

Marlies Rövekamp: "Merken sneller laten groeien door ze meer positieve impact te laten maken. Met ons Speed up the good model halen we het allerbeste in merken naar boven. Zowel zakelijk als maatschappelijk. We creëren echte oplossingen, samenwerkingen en 360 graden campagnes. De afgelopen jaren zijn we veel te bescheiden geweest met onze eigen communicatie. Daar wil ik snel verandering in brengen. Want ik geloof dat True Ideas bij uitstek hét bureau is waar deze tijd om vraagt."

True Ideas helpt merken groeien in de transitie naar een duurzamere, veiligere en gezondere wereld.

www.trueideas.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.