[MarketingReport Radio] Roel van der Heijden: Zilveren Kruis staat midden in de maatschappij

Roel van der Heijden is Senior Manager Brand & Marketing bij Zilveren Kruis. We spreken hem over zijn werk voor de verzekeraar en hoe hij omgaat met het traditioneel wat stoffige imago van de branche.

Roel van der Heijden: “Ik vind het zelf interessant om marketing te mogen doen bij een dienstverlener waarvan het imago misschien wat stoffig is, maar waarvan de impact van het product gigantisch is. Een zorgverzekering is een verplicht product en de mogelijkheid om het te kopen is er maar een keer per jaar. Sales is natuurlijk een onderdeel van marketing, maar wij zijn juist heel erg bezig met het engagement van klanten.”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 18 oktober 2022 terug:

www.zilverenkruis.nl

www.newbusinessradio.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.