[MarketingReport Radio] Akwasi Ansah (Omroep Zwart): We willen iets creëren dat voor altijd kan bestaan

Akwasi Ansah is Founder en Creative Director van Omroep Zwart. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over de plannen van Omroep Zwart en het belangrijke jaar dat eraan komt. 

Akwasi Ansah: "We staan vlak voor een heel bijzonder tv-seizoen. Dit is een belangrijk jaar voor Omroep Zwart. We zijn nog steeds aan het zaaien. En die oogst, die mag nu wel komen. Maar het is een investering. Wat we aan het begin als organisatie aan alle mensen die lid zijn geworden hebben gevraagd, is: heb geduld. Want een omroep komt niet overnacht. Ik denk dat het heel erg belangrijk is om de tijd te nemen. Goede dingen komen met de tijd. En we zijn heel veel aan het creëren. Ik hoop dat we dit jaar nog verder kunnen zaaien, maar ook stiekem al wat van de oogst mee kunnen geven."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 21 april 2023 terug:

www.omroepzwart.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.