
[Marketing Report TV] Geert Doek over Towel Media
Geert Doek, Managing Director bij Towel Media, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat samen met Elzemieke Olsthoorn, Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead, met hem in gesprek.
Geert Doek: "Wij zijn groot in branded content en werken eigenlijk in de breedte. Wij werken rechtstreeks met merken, met reclamebureaus, met mediabureaus (zoals Dentsu en GroupM) en publishers (zoals DPG, Talpa & RTL). Dat gaat van one-off tot hele grote YouTube-series die we maken en alles wat ertussen zit. En af en toe ook nog weleens traditioneel televisie, maar eigenlijk 90 procent van wat we maken is voor social. We bieden concepting, productie én distributie. Want puur alleen maar iets moois maken is geen kunst. Zorgen dat het ook nog gaat scoren, dat is net zo belangrijk!"
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powerd by Towel en Abovo Maxlead
At Towel we understand what makes a good video. And with experience for over 10 years we dare to say that brands have proven to be the next-generation broadcasters and publishers. We specialize in the creation and production of tailor-made branded video content, ranging from commercials, documentary, and social to always-on content.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Lees ook:
Antal van Pelt: Creativiteit doorbreekt taboes
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
Job Deibel: AI is geen doel maar een transformatietool
Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
Marco van de Lisdonk: YouTube vraagt om precisie en data
Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Yannick Colastica: Floryn is bondgenoot van de ondernemer
Floris van de Weg: Amsterdam groeiend creatief VML-knooppunt
Bart de Vries: Wij staan de hele dag op de zeepkist met HYPR
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen