[Marketing Report Radio] René Zeedijk in gesprek met Frank Volmer en Ton Rozestraten over televisiereclame

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Deze keer gaat hij in gesprek met Frank Volmer en Ton Rozestraten over televisiereclame.

Frank Volmer, Algemeen Directeur Ster: "Voor het komend halfjaar verwachten we dat onze reclameblokken goed tot volledig gevuld zullen zijn. Dat is omdat er simpelweg meer vraag is dan we GRP's in aan aanbieding hebben. We hebben niet meer zendtijd dan we hebben, we kunnen geen reclameblokken bijdrukken. Op dit moment verkopen we het allemaal. Dat is natuurlijk goed nieuws maar tegelijkertijd is het jammer dat we niet iedereen kunnen bieden wat ze willen hebben. Je ziet dat stoppers op dit moment helemaal niet worden uitgeleverd. Ik verwacht dat de GPR prijs zal gaan stijgen om tot een nieuw evenwicht in vraag en aanbod te komen."

Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer RTL en CEO Ad Alliance: "Na een slecht eerste halfjaar in 2020 heeft RTL zich in de eerste helft van 2021 zeer sterk hersteld. Het derde kwartaal erg gaat goed en op basis van signalen van mediabureaus en adverteerders kan ik zeggen dat het vierde kwartaal er ook prima uitziet - ook vanwege het opengaan van de markt voor online gambling, waardoor verschillende nieuwe adverteerders zich op televisie zullen gaan manifesteren."

Luister het volledige interview van René Zeedijk met Frank Volmer en Ton Rozestraten hier:

www.zigt.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 augustus 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.