[Marketing Report Radio] Michel Palmen over Just Another Network

Michel Palmen werkt sinds 1 juli als Agency Director bij Just Another Media Company en dan specifiek bij het jongerenonderdeel Just Another Network.  

“De doelgroep jongeren heeft me altijd al geboeid. En de vraag hoe we jongeren gaan bereiken buiten de traditionele paden. Just Another Network is een netwerk van zo’n zeven jongerenmedia en -platforms die we aan elkaar hebben gekoppeld, zoals ParraTV, Daily Buzz, RUMAG.”

“Het zijn allemaal publishers die dagelijks content maken voor een specifieke doelgroep. Daar zitten wel verschillen in, de een is urban, de ander mainstream, dus daar kunnen we een goede combinatie in maken. Er is ook editorial synergie. De platforms bij elkaar brengen in een app-groep of letterlijk op kantoor geeft ook synergie over welk nieuws ze publiceren en welke onderwerpen op welke manier worden gebracht.”

“Mijn opdracht is om te kijken hoe we de B2B markt goed kunnen benaderen en hoe kunnen we de synergie en creativiteit inzetten voor merken. Jongerenmerken kunnen daar goed gebruik van maken.”

Beluister dit interessante interview hier:

www.justanothernetwork.com

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 juli 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.