[Marketing Report Radio] Jefta den Dulk over Odido
Jefta den Dulk is Senior Social Campaign & Branded Content Manager bij Odido Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de naamsverandering en stand van zaken in de telecombranche.
Jefta den Dulk: "Odido is provider van tv, glasvezel en mobiel. Onze merkbelofte is om het anders en menselijker te doen. Dat zien we terug in alles wat we het afgelopen jaar sinds de rebranding hebben gedaan. Technologie gaat snel en dat kan ervoor zorgen dat bepaalde mensen en groepen niet mee kunnen komen. We zien het als onze verantwoordelijkheid om daar wat aan de doen. We hebben onlangs het Klik&Klaar-internet gelanceerdm, dat is gebaseerd op menselijke inzichten. Er zijn veel adressen in Nederland waar geen breedband internet beschikbaar is, en daar is dat een goede oplossing voor."
Luister het interview hier:
Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 oktober 2024 terug:
Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal
Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment
Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert