[Marketing Report Radio] Debora Leeser over Gassan en de Messika popup store

Debora Leeser is Brand Manager bij Gassan Diamonds. Bij Marketing Report Radio kwam ze praten over de popup store Messika en de markt waar Gassan zich in begeeft.

Debora Leeser:: "We zien zeker in tijden van coronacrisis, maar ook daarvoor, dat we enorm creatief moeten zijn. Dat waar dingen voorheen wat meer vanzelfsprekend waren, moet je daar nu nog harder voor werken. En ik denk dat het heel erg leuk is om door middel van popupconcepten ook elke keer voor de eindconsument een compleet nieuwe beleving te kunnen creëren. Messika is een waanzinnig nieuw merk uit Parijs. Het wordt volop gedragen op de rode lopen door allemaal grote sterren en wij vinden het natuurlijk te gek om het als eerste aan de Nederlandse consument te kunnen tonen. En juist door het op deze manier te doen kan je als ondernemer heel goed zien of zo een merk wel of niet aanslaat alvorens je eventuele vervolgstappen gaat nemen." 

Luister het volledige interview hier:



www.gassan.com

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 juli hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.