[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Yvonne Prins over UM

Marketing Report is in Cannes en deed vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.

Wij spreken Yvonne Prins, managing partner bij UM.

Yvonne: "Ik vind diversiteit en inclusiviteit heel belangrijk. Er zijn al goede stappen gezet maar ik denk dat er nog een lange weg te gaan is om onze branche inclusief en divers te maken. Waar ik denk dat de grootste winst te behalen is, is dat we niet moeten denken: oké we hebben divers aangenomen, maar hoe houd je ze binnen en tevreden. Dáar zit de grootste uitdaging. De winst is dat je een ander perspectief aan tafel hebt. Dat er verschillende invalshoeken gebruikt worden waardoor je uiteindelijk toekomstbestendig werk kunt leveren."

Luister dit interview hier:

www.um.nl
www.newbusinessradio.nl
www.
embassyofdutchcreativity.com

Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.