
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Geert Doek over Towel
Marketing Report is in Cannes en deed vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.
Wij spreken Geert Doek, Managing Director van Towel.
Geert: "Met de business gaat het heel goed. We maken branded-contentvideo's van klein tot groot voor merken, bureaus en publishers. 90 procent van wat we doen is voor social, met soms een uitstapje naar televisie. We werken vaak met merken voor een langere strategie, dus dan praat je over een jaarstrategie, maar soms ook op campagneniveau bij een product launch of als een merk iets wil bereiken met een bepaald doel. Daar bedenken we dan iets op!"
Luister dit interview hier:
www.towelmedia.com
www.newbusinessradio.nl
www.embassyofdutchcreativity.com
Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt