[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Ana Henriques (TUI) en Roderick Cremers (Fresh Bridge)

Marketing Report is in Cannes en deed vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.

Wij spreken Ana Henriques, manager marketing en reclame bij TUI en Roderick Cremers, eigenaar van  Fresh Bridge.

Een ‘gePintereste’ Ana Henriques: "Mij is opgevallen dat er niet veel opvalt. Ik ben gewend meer van merken op straat te zien. En verder is alles groter-groter-grootst. En heel veel niet-Cannes gangers, toeristen die komen voor A-listers en dat vind ik eigenlijk wel heel erg leuk."

Roderick Cremers valt op dat diversity & inclusion heel erg op de kaart staat maar toch nog te weinig. “Bij de Embassy of Dutch Creativity hadden we iets wat een heel bijzonder en een heel mooi programma was. Het was vol, maar intussen waren er heel veel mensen op terrassen om ons heen die dat verhaal ook hadden moeten horen...”

Luister dit interview hier:


wwww.tui.nl
www.freshbridge.nl
www.newbusinessradio.nl
www.
embassyofdutchcreativity.com

Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.