In Memoriam dr. mr. Ben Verleg

Twee maanden geleden was Ben Verleg één van onze gasten in Marketing Report op New Business Radio. Het werd een in alle opzichten bijzonder gesprek, niet alleen vanwege de heruitgave van zijn zeer interessante boek Gevleugeld Leiderschap maar ook omdat Ben intussen ambassadeur was geworden van www.kanker.nl. En wát voor ambassadeur. Hij maakte een voor velen ingewikkeld onderwerp gemakkelijker bespreekbaar. En schreef een veelgelezen blog, waar waarschijnlijk nog decennialang mensen steun in gaan vinden en belangrijke inzichten meekrijgen.

Ben was twee maanden geleden al zeer ernstig ziek, maar genoot met volle teugen van alles wat nog kon. Daar hoorde - tot onze trots - ook onze uitzending bij.

Een week geleden was het goed geweest, Ben besloot dat dat de dag was waarop zijn leven zou eindigen. Vandaag is het afscheid.

Peter Wybenga

Hier kunt u het gesprek met Ben Verleg terugluisteren. Zijn boek Gevleugeld Leiderschap bevelen wij van harte aan

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 juli 2022 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.