
Marcel Hartog over de Gouden Loeki Goede Doelen voor Kika
Dit jaar wordt de Ster Goede Loeki voor Goede Doelen voor het eerst uitgereikt
Marketing Report bij de Ster Gouden Loeki. We spreken met Marcel Hartog, Executieve Creative Director bij Joe Public. Joe Public en Kika wonnen de eerste Gouden Loeki voor Goede Doelen.
Marcel Hartog: "Kika stond vooral bekend om de losse activaties. Nu is voor het eerst een merkcampagne gemaakt. Dat ondersteund de naamsbekendheid. Het aantal donateurs is dan ook flink toegenomen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Peter van Wijnaerde: Liever heruitvinden dan blijven breken
Disruptie verkoopt. Powerpoints, headlines, prijzen. Iedereen wil de norm opblazen. Dat is sexy. Maar wie bouwt er eigenlijk nog? Wie zorgt ervoor dat wat overblijft ook werkt?
Peter van Wijnaerde: Slimme merken blijven twijfelen
Zekerheid is valuta. Daar koop je snelheid en impact mee. Denk je. Ik ken vooral vakidioten die overal heel zeker van zijn.
Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?
Het probleem met AI is niet dat het emotioneel dom is. Het weet niet vanzelf wat echt telt. We trainen systemen om te voorspellen
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.
Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.
Gepubliceerd door: Bas Vlugt