
Marcel Hartog over de Gouden Loeki Goede Doelen voor Kika
Dit jaar wordt de Ster Goede Loeki voor Goede Doelen voor het eerst uitgereikt
Marketing Report bij de Ster Gouden Loeki. We spreken met Marcel Hartog, Executieve Creative Director bij Joe Public. Joe Public en Kika wonnen de eerste Gouden Loeki voor Goede Doelen.
Marcel Hartog: "Kika stond vooral bekend om de losse activaties. Nu is voor het eerst een merkcampagne gemaakt. Dat ondersteund de naamsbekendheid. Het aantal donateurs is dan ook flink toegenomen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.
Peter van Wijnaerde: De strategie? Bind je vast
De waarde van een strategie zit in het vasthouden eraan. Strategie is kiezen en dan niet wiebelig worden zodra iemand iets roept over Gen Z of TikTok.
Peter van Wijnaerde: Creativiteit is te koop per flesje
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.
Peter van Wijnaerde: Hyperpersoonlijk of hypervrijpostig?
Personalisatie begon ooit met iets onschuldigs, iemands voornaam gebruiken in een mail.
Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden
Gepubliceerd door: Bas Vlugt