Maartje Grossouw Managing Director Qi

Maartje Grossouw is per 1 januari 2023 gestart als Managing Director van Qi, het Utrechtse bureau dat gespecialiseerd is in boardroom creativity, employee engagement en branding.

Qi is onderdeel van Only Creative Entrepreneurs, een community die verschillende marketing agencies samenbrengt, elk met hun eigen specialisme en onder eigen naam. Qi werkt onder andere voor Rabobank, DAS, Nestlé en Vista. Maartje leidt het bureau samen met Michiel Bais (Creative Director) en Peter Rutgers (Operational Director).

Maartje Grossouw heeft veel ervaring in het aansturen van teams en inhoudelijke kennis van branding, interne communicatie, sponsoring en marketingcommunicatie. Na ruim twintig jaar aan klantzijde bij onder andere Wolters Kluwer, Randstad en Visma, heeft zij de afgelopen jaren onder andere als Managing Director aan bureauzijde gewerkt bij Marcommit en Gstalt.

Volgende fase

Frans de Vries, CEO van Only Creative Entrepreneurs: “Om Qi naar de volgende fase te brengen waren we al enige tijd op zoek naar een Managing Director met een sterke persoonlijkheid en een mooi netwerk. Die hebben we gevonden in Maartje Grossouw. Zij is voor Only en het team van Qi de perfecte match! We zijn heel blij met haar komst.”

Maartje Grossouw: “Qi is een bureau naar mijn hart. Dat komt enerzijds door de dienstverlening, merken bouwen en employee engagement, en anderzijds door het topteam dat er zit. Een team met veel potentie dat kwalitatief hoogstaand werk aflevert. Ik heb heel veel zin om verder te bouwen aan dit mooie bureau.”

www.thisisqi.nl

www.only.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.