Maaike de Wildt Operations Director Kumpany

Maaike de Wildt is gestart als Operations Director bij merkactivatiebureau Kumpany. Ze was voorheen ruim acht jaar Operations & Projects Director bij Fitzroy Amsterdam. Zij volgt Noortje Jans op, en neemt samen met Wouter van Rijn (Strategy Director) en Auke van Rossum (Creative Director) plaats in de directie van het bureau, onder leiding van MD Jasper Admiraal.

Naast De Wildt verwelkomt Kumpany nog vier collega’s, onder wie Senior Producer Suzy Thomas (voorheen Red Bull & Magenta), Senior Video Producer Phong Huynh (voorheen Edelman), Junior Projectmanager Sam Voorham (IDEA talent of the year) en Projectmanager Eva Brouwer. Kumpany zet hiermee de ingezette groei verder door.

Jasper Admiraal: “We zijn ontzettend blij en trots dat Maaike onze directie is komen versterken, en dat vier toptalenten als Suzy, Phong, Eva en Sam voor Kumpany hebben gekozen. Na het recent winnen van een aantal pitches zijn we slagkrachtiger dan ooit. We kijken uit naar een groots activatiejaar.”

www.kumpany.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.