Luuk van de Put en Jurre van de Ven starten bij DDB
Per 1 februari starten Luuk van de Put en Jurre van de Ven als creatief team bij DDB Amsterdam. Het duo, dat al meer dan twaalf jaar samenwerkt, brengt hun ervaring mee van hun tijd bij Alfred en DEPT.
Bij Alfred werkten Luuk van de Put en Jurre van de Ven aan campagnes voor merken als Jumbo, Praxis, Grolsch en Q-Music. Bij DEPT richtten ze zich vooral op creatieve projecten voor Bol..
Jurre van de Ven: “Bij Alfred hebben we de craft van leuke commercials bedenken geleerd, bij DEPT hebben we ons verbreed en verdiept in de hele marketingfunnel. Bij DDB komt nu eigenlijk alles samen."
Luuk van de Put vervolgt: “We hadden al een tijdje contact met Pol en zijn ontzettend blij dat we nu eindelijk samen kunnen gaan werken om onvergetelijk creatief werk te maken”.
Pol Hoenderboom, Executive Creative Director DDB Amsterdam: “Na een paar mooie new business wins ben ik heel blij dat Luuk en Jurre onze creatieve vloer komen versterken. Ik ben al lang fan hun humoristische werk en de energie die ze meebrengen. Ik kijk er enorm naar uit om samen met hen aan de slag te gaan.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers