Logitech G en Riot Games introduceren officiële game-uitrusting League of Legends

Logitech G, een merk van Logitech lanceert in samenwerking met Riot Games, maker van League of Legends, een League of Legends pc game-uitrusting geïntroduceerd.

Peter Kingsley, CMO van Logitech G: "Als je van een game als League of Legends houdt, dompel je jezelf erin onder alsof het je echte wereld is. We hebben deze collectie gebouwd in samenwerking met het League of Legends-team, gebaseerd op het idee om onze pro-level producten en technologieën te combineren met de iconische Hextech-ontwerpen van League of Legends. De headset, muis, muismat en het toetsenbord zijn bekleed met speciale League-kleuren, waardoor een unieke collectie ontstaat die is ontworpen om overstijgende speelsessies te creëren.”

In League of Legends is Hextech de met magie doordrenkte technologie die de regio's Piltover en Zaun aandrijft. Hextech combineert strakke en gelaagde geometrie van op art deco geïnspireerde architectuur met een begeleidende magische kracht, een combinatie van modern en sprookjesachtig. Hextech is de officiële designtaal van het merk League of Legends en geeft de spelers niet alleen kracht, maar ook richting.

Ashley Maidy, Head of Consumer Products bij Riot Games: "We zijn verheugd om onze samenwerking met Logitech G voort te zetten. Ze zijn een fantastische samenwerkingspartner als het gaat om het verbeteren van de spelerservaring en tot leven brengen van League of Legends. De pro-level collectie verhoogt de ervaring van elke speler door onze League of Legends Hextech-technologie te vertalen in gestroomlijnde, prestatiegerichte producten.”

De PRO X Gaming Headset League of Legends Edition is gemaakt om League-fans te inspireren en ontwikkeld om uitdagers op toernooi niveau naar een hoger niveau te tillen. Deze headset is gebouwd op bewezen PRO X-technologie die is ontwikkeld met en voor Esports-professionals en heeft een eersteklas constructie voor uitstekend comfort en duurzaamheid, Blue VO!CE-technologie voor transcendente communicatie en 7.1 surround sound voor maximale onderdompeling en helderheid.

Het PRO Mechanical Gaming Keyboard League of Legends Edition is een compact tenkeyless ontwerp, dat tafelruimte vrijmaakt voor een low-sensitivity muis. Met duurzame GX Brown Tactile Switches, levert hij waarneembare feedback zonder te luid of storend te zijn. Dit toetsenbord is voorzien van programmeerbaar LIGHTSYNC RGB en ingebouwd geheugen, zodat gamers een verlichtingspatroon voor toernooien kunnen aanpassen en opslaan.

Logitech G heeft ook de PRO Wireless Gaming Mouse League of Legends Edition toegevoegd. Deze muis is voorzien van LIGHTSPEED Wireless, een ultralichte vorm, een HERO 25K-sensor voor pixelprecies richten en een klikduurzaamheid van 50 mm. Met 4-8 aanpasbare knoppen, waaronder vier verwijderbare zijknoppen, levert de PRO Wireless Mouse bediening en precisie op professioneel niveau.

De G840 XL Gaming Mouse Pad League of Legends Edition brengt de Summoner's rift naar je bureau en maakt de collectie tot één geheel. Het royale XL formaat van 900 mm x 400 mm levert een consistente, stabiele hoogte van 3 mm om muis problemen te voorkomen.

www.logitechg.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.