Lewis ontwikkelt Thuiskomen-campagne voor Luxaflex

Wat betekent thuiskomen voor jou? Deze vraag staat centraal in de videocampagne die Lewis ontwikkelde voor Luxaflex.

Hoewel er dit jaar veel is veranderd door Covid-19 en het vele thuiswerken, vindt meer dan driekwart (78 procent) van de Nederlanders het nog steeds heerlijk om thuis te komen, blijkt uit onderzoek

In een serie portretten en interviews neemt Luxaflex een kijkje bij Nederlanders om te zien wat thuiskomen voor hen betekent, vooral in deze bijzondere tijd. Hoe ervaren ze die momenten? Genieten ze van de rust, voelen ze zich toch een beetje alleen of is het juist gezellig met de kinderen? Voelen ze zich veilig en kunnen ze helemaal zichzelf zijn?

In vijf video’s volgt het raamdecoratiemerk thuiskomstrituelen van mensen met verschillende werk – en woonsittuaties. Zo zien we de alleenstaande Wim (70) die nu wel heel weinig mensen ziet, de docente Abbygail en haar jonge gezin die ineens vanuit haar woonkamer lesgeeft, de intensive-care verpleegkundige Linda die juist minder thuis was door haar werk en de bekende tv-kok Jet van Nieuwkerk, die omschrijft hoe anders het is om thuis voor zichzelf en haar vriend te koken in plaats van in de studio.

Jaap-Jene Langevoord, marketingmanager van Luxaflex: “In tijden van Covid-19 heeft thuis een nog grotere rol gekregen. Dat we nu meer tijd dan ooit in ons vertrouwde huis doorbrengen, maakt deze campagne nog interessanter en actueler. We zijn trots op de oprechte en persoonlijke verhalen die we hiermee mogen delen.”

De video’s zijn in oktober te zien via het YouTube-, Facebook- en Instagramkanaal en de website van Luxaflex.

www.teamlewis.com
www.luxaflex.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.