LEWIS Amsterdam haalt Deliveroo binnen als nieuwe klant

LEWIS Amsterdam werkt sinds 1 januari 2020 voor Deliveroo. Het internationale bureau ondersteunt het maaltijdplatform, dat beschikbaar is in 15 steden in Nederland, bij de mediabenadering onder een consumentendoelgroep. Het team gaat aan de slag met het creëren van verrassende verhaallijnen die tot mooie exposure in lifestyle-media moeten leiden. Ook zet LEWIS samenwerkingen op met influencers.

Elvira Bos, Head of Corporate Affairs bij Deliveroo: "Team LEWIS verraste ons tijdens de kennismaking met hun creativiteit en enthousiasme.  De hands-on, resultaatgerichte en realistische aanpak van het team past perfect bij onze behoeften."

Vera Kops, vice-presidnet van LEWIS Nederland: "Onze collega’s in Spanje werken al langere tijd samen met Deliveroo. We zijn er trots op dat deze samenwerking nu uitbreidt naar Nederland. Deliveroo is een A-merk dat past bij ons groeiende portfolio. Ik ben ervan overtuigd dat wij de juiste kennis, ervaring en het netwerk hebben om de merkambities van Deliveroo om te zetten in resultaat."

www.teamlewis.com

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.