
LEWIS Amsterdam haalt Deliveroo binnen als nieuwe klant
LEWIS Amsterdam werkt sinds 1 januari 2020 voor Deliveroo. Het internationale bureau ondersteunt het maaltijdplatform, dat beschikbaar is in 15 steden in Nederland, bij de mediabenadering onder een consumentendoelgroep. Het team gaat aan de slag met het creëren van verrassende verhaallijnen die tot mooie exposure in lifestyle-media moeten leiden. Ook zet LEWIS samenwerkingen op met influencers.
Elvira Bos, Head of Corporate Affairs bij Deliveroo: "Team LEWIS verraste ons tijdens de kennismaking met hun creativiteit en enthousiasme. De hands-on, resultaatgerichte en realistische aanpak van het team past perfect bij onze behoeften."
Vera Kops, vice-presidnet van LEWIS Nederland: "Onze collega’s in Spanje werken al langere tijd samen met Deliveroo. We zijn er trots op dat deze samenwerking nu uitbreidt naar Nederland. Deliveroo is een A-merk dat past bij ons groeiende portfolio. Ik ben ervan overtuigd dat wij de juiste kennis, ervaring en het netwerk hebben om de merkambities van Deliveroo om te zetten in resultaat."
www.teamlewis.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong