Kumpany creëert Nespresso La Terraza op Lowlands

Voor de tweede keer stond Nespresso op festival Lowlands met La Terraza: een area op het festivalterrein waar bezoekers konden genieten van een assortiment aan kwaliteitskoffie, ijskoffies en Nespresso Martini’s. Volledig geproduceerd door merkactivatiebureau Kumpany, dat verantwoordelijk was voor het concept, de strategie, creatie en de productie.

Energizing experience

La Terraza was overdag oase-achtig en ’s avonds sprookjesachtig verlicht. Nieuw dit jaar was de Infinity Jungle, een ruimte op La Terraza waarbij de bezoeker de Braziliaanse jungle kon beleven met koptelefoons die 8D sound mogelijk maakte. De voice-over (die de bezoeker begeleidde), samen met het lichtplan, zorgde voor een energizing experience.

Erik van Houten, Marketing and Communications Director Nespresso Netherlands: "In 2019 stond Nespresso voor het eerst op Lowlands. In eerste instantie is de link tussen koffie en een festival misschien niet meteen duidelijk, maar al snel merkte we dat we op Lowlands een unieke klik met onze doelgroep konden maken. Het doel was om mensen op een nieuwe manier te inspireren met de diversiteit aan koffierecepten, te verrassen met de duurzame stappen die Nespresso zet en ze ook een unieke ervaring mee te geven. En dat terwijl ze even bijkomen van de festivaldrukte in een sfeervolle en ontspannen omgeving. Met onder andere het vernieuwde concept op La Terraza, de Inifinity Jungle is dit zeker gelukt."

Jasper Admiraal, Managing Director and Partner bij Kumpany: "Nespresso La Terraza op Lowlands, merkactivatie in optima forma! Drie volle dagen wisten 60.000 Lowlands bezoekers La Terraza in grote getale te vinden voor de beste koffies, Nespresso Martini's of wat ontspanning op de groene hoogvlakte. Het ultieme oplaadmoment. Geweldig dat we dit duurzame concept na twee Corona-jaren weer hebben mogen uitrollen!"


Credits:

Klant: Nespresso | Verantwoordelijk bij klant: Erik van Houten, Rozemarijn Dolman-Plante, Lorainne Antersijn | Managing Director Kumpany: Jasper Admiraal | Account: Pim Jansen | Creative Director: Auke van Rossum | Strategy Director: Wouter van Rijn | Creative: Amanda Top | Producer: Niels Witte, Arjen Ott | Productieassistent: Youri Heijsteck, Jasper Rodenburg | Social: Yune | Locatie: Lowlands Biddinghuizen | Sound (Infinity Jungle & video): Ybra & Tommy Theo | Fotografie: Floris Heuer | Video: BetterMatter

www.kumpany.nl

www.nespresso.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.