Kampioen FC Emmen sluit seizoen af in felroze EasyToys-shirts

Om het kampioenschap van de Eerste divisie te vieren en de verlenging van het sponsorschap, speelt FC Emmen de laatste wedstrijd van het seizoen in felroze t-shirts, de kleur van spi=onsor EasyToys. Deze shirts worden na de wedstrijd geveild voor het goede doel Dance4Life. EasyToys maakte eerder dit jaar bekend dat het hoofdsponsorschap met nog eens twee jaar wordt verlengd.

Dance4Life is een liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor een veilig en plezierig seksleven van jongeren. Naast de t-shirts worden ook een workshop How to sextoy en een rondrit met de speciale EasyToys-truck geveild voor dit doel.

Ben Haverkort, commercieel directeur van FC Emmen: "Direct na de slotwedstrijd worden de gedragen shirts door onze selectie gesigneerd en geveild. Een mooi voorbeeld van hoe ons partnerschap met EasyToys ook op maatschappelijk vlak vorm krijgt."

Eric Idema, CEO van EQOM Group, het moederbedrijf van EasyToys: "Prachtig dat ons vertrouwen in de club terecht was met de terugkeer naar de Eredivisie. Met deze opvallende shirts vieren we het succes en sluiten we het seizoen feestelijk af.”

www.fcemmen.nl
www.easytoys.nl
www.edc.nl
www.dance4life.nl

Lees ook: 

EasyToys verlengt sponsorcontract met FC Emmen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.